Blog

Hoe omgaan met klachten over een collega of andere dienst?

/
Een verwijt ten aanzien van een collega of andere dienst, het gebeurt iedereen wel eens. ‘De verkoper die ik zaterdag zag, vertelde mij nochtans dat de vierwielaandrijving met een simpele druk op de knop kon afgezet worden.’

De 7 eigenschappen van een ‘platinum’ coaching/training

We (Van Kelst & Co) kregen onlangs Platinum Q-for, de hoogste score voor klantentevredenheid voor onze training- en coachingsactiviteiten (leiderschap, samenwerking en klantencommunicatie).

Preventie van agressie: beveiligingsfirma of zelfanalyse?

Over maatregelen die enkel de verantwoordelijkheid van de agressor benadrukken en op lange termijn leiden tot verdere escalatie.

Omgaan met klachten: uw USP!

/
Over een bezoek aan een sauna dat afloopt met een sisser. Over een restaurant dat de steak wel eens fout bakt, maar waar ik toch terugkom.

De juiste informatie op het juiste moment is een essentieel element van ‘Klantgerichte Zorg’

Een vijftal maanden geleden schreef ik een blog naar aanleiding van een minder prettige ervaring (van mij) die ik had tijdens een spoedopname in een ziekenhuis.

Klantgerichte communicatie van De Lijn of hoe ‘maar’ één woord je mooie boodschap in de sociale media vernietigt

Chauffeur van De Lijn vertrekt met peuter in buggy in bus, terwijl moeder nog buiten aan de halte staat.