Over het boek ‘De klantendriehoek’
Klanten accepteren niet langer dat hun behoeften genegeerd worden. Daardoor worden ze veel te snel bestempeld als ‘moeilijke klanten’.
‘De Klantendriehoek’ biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant, en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen.
Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.
Voor iedereen die met klanten te maken heeft: inspecteurs, consultants, consulenten, adviseurs, maatschappelijk werkers, balie- en klantverantwoordelijken, officemanagers, accountmanagers, interne ondersteunende diensten (IT, HR, juridisch, …), zelfstandige beroepen, …
3de plaats L&D Boek 2016 & Nominatie beste marketingboek 2016
Ondertussen reeds aan derde druk toe én vertaalt in het Frans.
Reacties van lezers
Training De Klantendriehoek
Open Training
‘Omgaan met moeilijke klanten’
De klant is koning. Maar wat als de koning moeilijk doet of zelfs agressief wordt? Of grensoverschrijdend gedrag vertoont? Tijdens deze training ontdek je hoe je daarmee omgaat.
- Toegankelijk voor iedereen
- Interactieve workshop
- Voormiddag: kennismaking met het model
- Namiddag: training van vaardigheden en opstellen actieplan
- Na één maand: skypecoaching en opvolging
In-company training
‘Klantgericht werken’
Binnen jouw organisatie staat een duurzame klantenrelatie centraal. Tijdens deze training geven we je tips en tools om nog klantgerichter te werken. Een aantal mogelijke formats:
- Traject van een halve dag: interactieve workshop
- Eendaags traject: interactieve workshop, training van vaardigheden en opstellen actieplan
- Tweedaags traject: interactieve workshop, training van vaardigheden, opstellen van actieplan, opvolging en eventuele toepassing op e-mailing en telefoongebruik.